قوانین و خط مشی

  • تمامی محتوای سایت منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی است و در صورت درخواست مقامات مربوطه، محتوایی که خلاف قوانین باشد حذف خواهد شد.
  • هیچکدام از مقالات سایت کپی از وب سایت های دیگر نیست؛ در صورت استفاده از محتوای دیگر سایت ها منبع به آن وب سایت لینک خواهد شد.
  • در صورتی که به ویرایش خاصی در طرح محصولات نیاز دارید، میتوانید از صفحه تماس با ما تغییر را در میان بگذارید و ما هزینه ی تغییر مورد نظر را خدمت شما اعلام خواهیم کرد.
  • تغییر رنگ محصول چاپ شده تا ۱۵ درصد تلورانس طبیعی است.
  • در صورتی که میخواهید نکات خاصی را در ارتباط با محصول بیان کنید حتما باید در توضیحات سفارش اینکار را انجام دهید و در صورت فراموشی پشتیبانی مسئولیتی بر عهده ی ما نیست.
  • در مورد هر محصول تمامی توضیحات بصورت مکتوب در سایت درج شده است و لازم است مشتری آن را بطور کامل مطالعه نماید. در صورتی که مشتری آن را مطالعه ننماید و بعدا اظهار بی اطلاعی کند مسئولیت آنچه انجام می گیرد به عهده خود ایشان خواهد بود.
  • پشتیبانی از محصولات تنها سه روز پس از رسیدن محصول به دست مشتری است و پس از آن مسئولیتی متوجه ما نخواهد بود.
  • ما برای تامین محصولات خود ممکن است با تامین کنندگان مختلفی کار کنیم و در صورت مشاهده ی لوگوی تامین کنندگان محصول در بسته ها مسئولیتی بر عهده ی ما نیست.
  • ما هیچگونه مسئولیتی در قبال ارسال محصولات برعهده نمیگیریم و در صورت ایجاد مشکل در محصولات در هنگام ارسال با تیپاکس و یا پست مسئولیت بر عهده ی شرکت پست و تیپاکس است.
  • تمامی هزینه های حمل و نقل و ارسال به عهده ی مشتری است.(به جز مواردی که ارسال آن ها رایگان اعلام شده است.)
  • در صورتی که سفارش به هر دلیلی خارج از محدوده ی اعلام شده در صفحه ی سوالات متداول به مشتری ارسال شود مشتری میتواند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای سفارش خود را لغو کند و مبلغ به طور کامل به او بازگردانده میشود.
  • در صورتی که سفارش دهنده در درج آدرس محل تحویل اشتباه کند، ما هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهیم داشت.
  • در صورتی که کالا ارسال شود و مشتری در محل حضور نداشته باشد و یا از دریافت سفارش امتناع ورزد هزینه ی حمل برگشتی کالا و همچنین ارسال مجدد از ایشان دریافت خواهد گردید.
  • هنگام انتخاب نحوه ارسال بررسی بفرمائید که آیا سرویس دهنده ی ارسال کالا مانند پست یا تیپاکس در آدرس مورد نظر شما سرویس دهی دارد یا خیر در غیر اینصورت بسته ی شما برگشت خواهد خورد و ملزم به پرداخت هزینه های رفت و برگشت آن خواهید بود.
  • در صورتی که مشتری در فرم خرید خود اطلاعات خود را اشتباه پر کند حداکثر ۲۴ ساعت فرصت تماس با پشتیبانی و تصحیح آن را دارد در غیر اینصورت مسئولیتی به عهده ی ما نخواهد بود.
  • در صورتی که مشتری کالای خود را تحویل گرفته و تحویل را امضا کند به معنای سلامت کالا است که هیچگونه مسئولیتی پس از تحویل کالا بر عهده ی ما نیست.
  • پس از واریز وجه و ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود ندارد.
  • در صورت تشخیص مشکل در هنگام تحویل حداکثر ۶ ساعت پس از تحویل باید به پشتیبان ما اعلام کنید در غیر این صورت مسئولیتی بر عهده ی ما نیست.پس از کارشناسی در صورت وجود مشکل کالای تحویل گرفته شده ی اولیه باید به ما بازگردد.
  • پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می شود و تمامی هزینه حمل و نقل به عهده مشتری می باشد. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت دو هفته بصورت امانت نزد ما باقی می ماند و با انقضای این مهلت شابلون در قبال کالا وزیان های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ گونه مسوولیتی نخواهد داشت.
  •  
  1. ما نسبت به اطلاعات حقیقی افراد از جمله نام و نام خانوادگی،آدرس،ایمیل و شماره ی تلفن متعهدیم و تعهد میکنیم که این اطلاعات را در اختیار هیچ شخص و یا سازمانی قرار ندهیم.
  2. ما تمامی سفارشات ارسال شده را به طور کامل و تا ارسال به دست سفارش دهنده پیگیری خواهد نمود اما در صورتی که بیش از یک هفته از ارسال سفارش گذشته باشد و سفارش دهنده در دسترس نبوده، فرم سفارش را ناقص پر کرده باشد و یا پیگیر سفارش خویش نباشد هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. لذا تکمیل فرم سفارش و همچنین در دسترس بودن سفارش دهنده جهت پیگیری، انجام و ارسال سفارش ملزوم است.
  3. اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ترک کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

     

  4. اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

     

  5. هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر شما انتخاب کنید ” به یاد داشته باشید من Me”، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

     

  6. اگر یک مقاله را ویرایش یا منتشر کنید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی نیست و به سادگی نشان می‌دهد که شناسه پست مقاله شما فقط ویرایش شده است. بعد از یک روز منقضی می‌شود.

در صورتی که در ارتباط با خرید نیاز به راهنمایی دارید پیش از هرچیز صفحه ی سوالات متداول را بررسی نمایید.همچنین در صورتی که مشکل شما رفع نشد میتوانید از طریق پشتیبانی سمت راست پایین صفحه (۲۴ ساعته) یا صفحه ی تماس با ما(ساعات اداری) و یا ایمیل info@graymoon.ir (روزها و ساعات کاری) با ما در ارتباط باشید.

ما در شبکه های اجتماعی